• 11-12-2010, 20:04:58
    #10
    Retreat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim pm'me olumlu olumsuz cevap vermediniz ?
    ben size pm gönderdim sizden gelen pmi göremedim

    geri dönüş yapıldı herkese
  • 11-12-2010, 20:29:41
    #11
    100 post atılmıştır Ödeme alınmıştır.
  • 11-12-2010, 21:01:14
    #12
    eğer bu gece online olursanız geri kalan postları ben atabilirm
  • 11-12-2010, 21:23:33
    #13
    2 kişi 100 er post attı 300 kaldı
  • 12-12-2010, 16:40:56
    #14
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kişi 100 er post attı 300 kaldı
    Posta girişiniz doludur, pm gönderemiyoruz.
  • 12-12-2010, 16:56:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Abi fiyatta anlaşabileceksek msnden görüşelim msne girince.
  • 12-12-2010, 20:20:33
    #16
    Post kutumu tekrar boşalttım 1 kişi daha ödemesini aldı
  • 12-12-2010, 22:31:49
    #17
    Arkadaşla iş yapılmıştır , ödeme alınmıştır teşekkürler.
  • 12-12-2010, 22:43:13
    #18
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...2-5-tl-lt.html

    100 post kaynak sizden 2.5 tlye atarım