Daha önceki konuda *********** bir arkadaş yüzünden bazı sorunlar yaşamıştık yeniden post' atmaya başlıyorum.
Ücreti kısa bir süre için forum'a(vbulletin);
100 post ücreti 3 TL'dir.Kaynak ben veya size ait olabilir.
200 post ücreti 6 Tl'dir.
300 post ücreti 9.5TL'dir.
Ücreti kısa bir süre için wordpress'e;
100 post 4TL'dir.(1 adet resim ve 2 adet etiket)dahildir.
200 post 7TL'dir.
300 post 11.5 TL'dir.
*Bunun dışında bir kişiye tek seferde daha fazla post atmıyorum.İş bittikten sonra yeni anlaşmayla tekrar atabilirim.(Daha iyi ve hızlı hizmet için)
*Ödeme şekli Akbank,Yapı Kredi,Ziraat Bankası ve Paypal'dır.Kesintiler size aittir.
**Forumlarınıza ve Bloglarınıza 1$ pp karşılığı 100 yorum atılır.Her yorum konu içeriği ile alakalıdır ve en az 5 kelimeden oluşur.
Her tür içerikte kaliteli post atılır.
10
●430
- 13-10-2010, 22:42:56eğer özgün post atmak isterseniz görüşelim https://www.r10.net/editorluk-post-is...tiracagim.html
- 14-10-2010, 02:49:52nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özgün yazı yazmıyorum hocam - 14-10-2010, 08:45:53Olabilir hocam konuşmak lazımejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ekledim hocamtoz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2010, 10:25:10gönderdim hocam bilgilerioRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
