Radminden para almıyorum koç post için Post'a ihtiyacım yok. Sadece arkadaş iş verilmiştir yazmış, üstüne 3 adet yorum gelmiş. Kimse açıklama yazmadığı için ben de kendi görüşümü bildirdim. -rep için thanx
Erdilin: Anlaşıldı. The Joker: Anlaşıldı. crocodill: Pm gönderildi. ( Geri dönüş yapmadı. )Google show :kendi postçu arıyormuş.
Burada bir takım karışıklık olmuş, benim hatam varsa kusura bakmayın arkadaşlar. Hakkınızı helal edin. Tabii kişilerde kendine konuşurken dikkat etmeleri gerekir. O da ayrı. Konu nihayetlendi.