merhaba arkadaÅŸlar,
blogspot bir siteye günde yaklaşık 30-35 konu açacak bir eleman ihtiyacım var..
konuların alınacağı yerleri ben bildireceğim..
pm ile ulaşınız..aylık veya haftalık ücreti de bildiriniz..
blogspot siteye post atacak eleman aranıyor
4
●220
- 14-09-2010, 13:32:45
- 14-09-2010, 13:47:34msn ekleyin görüşebiliriz.
edit: Yanlış yazmışım
msn ekleyin demek istemiştim. pm de attım.
- 14-09-2010, 17:27:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konuları özgün mü istiyorsunuz ?
- 14-09-2010, 17:38:31henüz sadece fiyatta anlaşılmıştır..arkadaşın acil işi çıktı gitti ne zman gelecek bilmiyorum..qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır özgün istemiyorum, c/p olacak ama c/p yaparken belirli bir şablonda yapılacak..çok uğraştıracak birşey değil..teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn ekleyin demek istemiştim. pm de attım.