• 14-09-2010, 13:32:45
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar,
    blogspot bir siteye günde yaklaşık 30-35 konu açacak bir eleman ihtiyacım var..
    konuların alınacağı yerleri ben bildireceğim..
    pm ile ulaşınız..aylık veya haftalık ücreti de bildiriniz..
  • 14-09-2010, 13:47:34
    #2
    msn ekleyin görüşebiliriz.

    edit: Yanlış yazmışım msn ekleyin demek istemiştim. pm de attım.
  • 14-09-2010, 17:24:46
    #3
    qLd
    Misafir
    iş tarafımdan alınmıstır. tesekkürler.
  • 14-09-2010, 17:27:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuları özgün mü istiyorsunuz ?
  • 14-09-2010, 17:38:31
    #5
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş tarafımdan alınmıstır. tesekkürler.
    henüz sadece fiyatta anlaşılmıştır..arkadaşın acil işi çıktı gitti ne zman gelecek bilmiyorum..

    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuları özgün mü istiyorsunuz ?
    hayır özgün istemiyorum, c/p olacak ama c/p yaparken belirli bir şablonda yapılacak..çok uğraştıracak birşey değil..