• 18-08-2010, 15:38:40
    #1
    arkadaşlar ingilizce sitelerden 3d ile ilgili çeviri(makale,tutorial vs vs) yapıp siteme post gönderecek elemanlar aramaktayım.

    yalnız çeviriler gerçekten iyi olmalı... (daha konuşuruz)

    kaç postu kaça yaparsınız???

    pm 'de atabilirsiniz...
  • 18-08-2010, 16:57:12
    #2
    ? kimse yok mu ?
  • 18-08-2010, 17:08:51
    #3
    siteyi pm atarmısın
  • 18-08-2010, 18:15:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pm Gönderildi...