500 POST Kısa süreliğine : 5 TL
7
●342
- 31-07-2010, 20:27:12Yaa arkadaşım bu nasıl iştir yaa ? Yok piyasayı öldürüyorsun piyasayı gebertiyorsun diye - rep veriyorsunuz burda emeğimizi yiyorsunuz.Ayıp Ayıp ! Sizene istediğim fiyattan atarım postumu lanet olsun sizlere ! O verene !
- 01-08-2010, 22:56:43@clupmania kardeşimin postları tamamlandı.1-2 kişiye daha atacağım.
- 01-08-2010, 23:00:24Yok kardeşim sadece Vbulletin sistemlere.StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
