• 10-07-2010, 15:59:57
    #10
    Davay davay 🌹
    Aynı kişiler ben bayanıp deyip konuların içerisinde çıkmasa daha iyi olur bayansan bayansın konu sahibi editör arıyor editörlük yapacaksan konu sahibiyle görüşürsün aksi yorumlar gereksizdir.

    Gereksiz yorumlar silinmiştir.
  • 10-07-2010, 21:54:22
    #11
    Konu hala güncel arkadaşlar..