• 16-06-2010, 22:38:51
    #1
    Beyler Vbulletin Sistem Forumdaki Konulara Yorum Yazacak Kişiler Arıyorum

    -Her Yorum Aynı Olmayacak Konuyla İlgili Olacak.
    -Her Kategorideki En Eski Konulara Yorum Yazılacak.(Eğer 5ten Fazla Sayfa Varsa 5-6. Sayfalardaki Konulara)
    -Her Kategoride Maksimum 10 Konuya Yorum Yazılacak.
    -Yorumlar En Az 60 Harf Olacak
    -Günlük Maksimum 100 Yorum
    100 Yorum İçin Ücret 3 Liradır.

    İletişim: PM
    Ödeme: İş Bankası
  • 16-06-2010, 22:41:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorumlar En Az 60 Kelime Olacak

    100 tane 60 kelimelik yorum değil 60 harflik demek istiyorsunuz sanırım

    60 harfe göre bile çok az ücret veriyorsunuz ...
  • 16-06-2010, 22:43:39
    #3
    VVindovvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar En Az 60 Kelime Olacak

    100 tane 60 kelimelik yorum değil 60 harflik demek istiyorsunuz sanırım

    60 harfe göre bile çok az ücret veriyorsunuz ...
    Düzelttim.Fiyat 3 Tl Oldu