• 09-05-2010, 10:27:41
    #10
    kralmustafa msn adresini pm at lütfen
  • 09-05-2010, 12:44:36
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hocam msn adresinizi pm atın
  • 09-05-2010, 14:26:55
    #12
    çoluk çocuk eklemesin lütfen.tamam yaparım deyip, msnde vaktimi çalıp çevrimdışı olan ciddiyetsizler eklemesin.
  • 09-05-2010, 14:33:28
    #13
    Nio
    Üyeliği durduruldu
    öm attım.
  • 12-05-2010, 02:19:05
    #14
    arayış devam etmekte 2-3 kişide çalışabilir. kişi sınırlandırması yoktur