• 09-04-2010, 17:51:46
    #1
    Arkadaslar Hotmail Hesapları açtırılacaktır.Kullanıcı İsimleri Pek önemli degildir.Ip sorunu oluyor ve sadece 3 adet açılıyor modem resetlemek gerekmektedir.Şifreler aynı olacaktır..

    Günlük Kesin 100-300 adet Lazım

    Sizler 1k olarak Tekliflerinizi pm yoluyla gönderiniz.

    Kolay gelsin.
  • 09-04-2010, 18:32:02
    #2
    msn adresimi pm le gönderdim.İşi kesinlikle almak istiorum
  • 09-04-2010, 19:16:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    elimde 200 adet hesap mevcut hepsinin şifresi aynı excel belgesi şeklinde kayıtlı. dilerseniz hemen 25 liraya anlaşabiliriz
  • 09-04-2010, 20:06:10
    #4
    Arkadaslar Olurunda birşeyler söyleyin.Tabikide emek verilecek fakat karsılıgını istiyim.Ben zengin degilim malesef

    eger 25 lira vercek olan varsa bende 400 tane vereyim arkadasım.

    1 saatte zaten 200 hesap açabiliyorum.Fakat zamanım ve baglantım üzerinden çoklu baglanıyoruz.
  • 09-04-2010, 21:01:38
    #5
    ali iş ne yardım edilcekse ben de ytardımcı olurum bilader beleş
  • 09-04-2010, 21:14:30
    #6
    pm attım.
  • 09-04-2010, 21:23:18
    #7
    Tüm Pmlerinize cevap gönderiyorum.

    S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ali iş ne yardım edilcekse ben de ytardımcı olurum bilader beleş

    Allah razı olsun Selo İş biraz uzun.Sagol yinede.
  • 09-04-2010, 21:36:56
    #8
    sen de saol bilader yardımcı olacağım birşey olursa msn de online ım gece 3 e kadar
  • 09-04-2010, 21:52:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    1 K Hotmail Hesabını 100 TL ye açarım ?