• 03-04-2010, 16:56:01
    #10
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık kontor yok ama TL ye geçti operatörler sende düzenle fiyatını
    Eyw. Düzelttim
  • 04-04-2010, 20:05:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ARKADAŞLAR,
    BU VATANDAŞ SAHTEKAR VE YALANCIDIR.. atacağı postları eksik atıyor..
    siz ne kadar iyi niyetli olursanız olun eksik bırakıp msn de de sizi görünce kapatıyor..
    eksiğini giderme sözü verip tutmuyor.
    sakın sakın sakın "ozkanmete" kullanıcı adı ile giren ve msn adresi olarak da maom@e-mail.com.tr bunu kullanıyor..

    ben konusuna daha işleri bitirmeden itrader ve rep verdim.. bittibitiyor diye..
    beni hatama kimse düşmesin!!!
    modlar da eğer sorgulayacaksa hemen msn kayıtlarını gösterebilirim.. banlanmasını ve uzaklaştırılmasını talep ediyorum!!!!