Evet arkadaşlar gayet açık. V7 Bot lazım oldu ve bulamadım ßi türlü. Bunun karşılığında Post atabilirim. Atılacak post içeriği önemli değil. ***** ta eklerim, foruma postta atarım vs. Botun çalışması yeterli. çok fazla özellik olmasına gerek yok. Özellikli botlar için de post sayısını artırabiliriz. Varsa bu düşüncesi olan arkadaşlarım Özel mesaj atabilirler.