• 06-02-2010, 02:56:40
    #10
    pm atan 3 kişide başladı. bi 5-10 kişi daha alınıcak. Yazı yazın 1000 olunca bana ulaşın, onay için pm atmanıza gerek yok. direk başlayın. vaktim yok.
  • 06-02-2010, 12:05:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hocam işi aldım. Yapıyorum 5k atmayı düşünüyorum.
    Yalnız bir sorum olacakdı. Pazar günü yani yarın bana para lazım bugün 1-2k post atsam parasını alabilir miyim anında?
  • 06-02-2010, 12:32:18
    #12
    pm atanlara ve yazı yazanlar dönüş yapmıyorum, işi 1k olunca pm atanlara ödemeleri yapıldı.
  • 07-02-2010, 11:54:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    plesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atanlara ve yazı yazanlar dönüş yapmıyorum, işi 1k olunca pm atanlara ödemeleri yapıldı.
    Hocam hangi bankayla çalışıyorsunuz onu söyleyin.
  • 07-02-2010, 15:27:22
    #14
    garanti bankası olanlara havale olmayanlara eft yapıyorum, 2 kişi 1000 post atıp 15er tl sini aldı. Halen devam ediyor. Her 1000 post atana 15tl veriyorum. Onay vs sormayın post atın yeter.
  • 08-02-2010, 22:55:37
    #15
    1000 post atılmıştır, sağlam iş veren arkadaşlardandır kendisi
  • 09-02-2010, 18:50:35
    #16
    1.000 post atıldı ödeme alındı tskler
  • 10-02-2010, 14:27:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    İş alınmıstır.
  • 11-02-2010, 16:26:13
    #18
    alım devam ediyor, dileyen 1000 post atsın alsın 15tl