Hocam işi aldım. Yapıyorum 5k atmayı düşünüyorum.
Yalnız bir sorum olacakdı. Pazar günü yani yarın bana para lazım bugün 1-2k post atsam parasını alabilir miyim anında?
garanti bankası olanlara havale olmayanlara eft yapıyorum, 2 kişi 1000 post atıp 15er tl sini aldı. Halen devam ediyor. Her 1000 post atana 15tl veriyorum. Onay vs sormayın post atın yeter.