• 08-12-2009, 21:28:35
    #1
    Oluşturduğumuz Post Merkezi için Postçular aranıyor. Postçu arkadaşın Ceyhan'da oturuyor olması (Cafe Tuzlugöl Mahallesi girişindedir) tercih sebebidir. Kişi bize ait internetcafede girecektir postları.

    Deneyim aranmamaktadır. Kendisine eğitim verilecektir.

    NOT:Kötü komşu mal sahibi yaparmış adamı, benide internetcafe sahibi yaptınız
  • 08-12-2009, 21:37:11
    #2
    Online konferans + online post yapsak ?
  • 08-12-2009, 22:01:27
    #3
    amaç post merkezi oluşturmak olduğu için maalesef önerin bize uygun değil setq.

    sütten dilim yandı son 3 günde o yüzden kurumsallaştıracam bu işi.
  • 08-12-2009, 22:46:09
    #4
    Adana tercih etmişsiniz ama yine de düşünürseniz burayı inceleyebilirsiniz...

    https://www.r10.net/editorluk-post-is...tinsmf-vb.html