• 19-10-2009, 17:50:10
    #1
    Arkadaşlar bu hafta boşum haftasonuna kadar isteyen 5 kişiye 1000 postu 20 TL'ye atacağım.Haftasonuna kadar 5 kişininde postları tamamlanmış olacak.(sadece forum sitelerine)

    Yaptığım post işleri için i-traderıma bakabilirsiniz.

    Ödeme i-trader durumuna göre iş başında veya sonunda alınır.Ödeme şekli Vakıfbank havale/eft
  • 19-10-2009, 17:52:35
    #2
    profilimde msn im var ekle.