• 04-09-2009, 03:00:39
    #1
    işlem tmm landı. arkadaşlarla anlaştık.
  • 04-09-2009, 03:10:28
    #2
    Konu dışı bişey soracam kusura bakmayın..Video websitede görünmeyecek mi yani olmayacakmı yoksa resim url si girince video embedini otomatik mi alıyor kavrayamadım çünkü..
  • 04-09-2009, 03:25:30
    #3
    embed bi ben otomatik alıyorum. esas amaç video acıklaması yazmakta.
    bu arada bana bot yazarım vs diye pm göndermeyin.
  • 04-09-2009, 04:18:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel sistem yapmışsınız kardeş ama adam gibi çalışcak adam yok varsada nadir kriz boşuna olmuyor konumuzla alakası olmasada çalışmazsak krizde olur depremde.
  • 04-09-2009, 04:27:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ya ben tam anlamadım. o belirttiğin sitelerdeki o bölümlerden resimleri alıcaz kendimiz başlık ve açıklama gircez ? eğer böyleyse ben talibim msn pm lersin
  • 04-09-2009, 06:03:16
    #6
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ben tam anlamadım. o belirttiğin sitelerdeki o bölümlerden resimleri alıcaz kendimiz başlık ve açıklama gircez ? eğer böyleyse ben talibim msn pm lersin
    evet hepsi bu, tek iş 300 karakterli size ÖZGÜN copy / paste etmeden içerik metni girmek ve 3 4 kelimelik video başlığı. msn adresini gönderebilirsin.
  • 04-09-2009, 15:04:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pm attım
  • 04-09-2009, 15:08:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    msn Pmledim
  • 04-09-2009, 15:12:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pm attım