• 08-06-2009, 23:15:17
    #1
    Misafir
    600 post'a karşı 13 liraya domain regleyebilecek varmı ?

    Msn adresim profilimde yazıyor..
  • 09-06-2009, 01:09:42
    #2
    İsimtescilmi ve post atılacak sistem önemlimidir?
  • 09-06-2009, 01:15:52
    #3
    Misafir
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimtescilmi ve post atılacak sistem önemlimidir?
    Evet isimtescil. Post atılacak sistem vbulletin olsa iyi olur ama kendi sisteminizi söyleyin ona göre bakayım.
  • 09-06-2009, 01:21:32
    #4
    Hocam wp var ama panelden başlık,mesaj ve tag girebiliyorsunuz.

    Düşünürseniz açalım hesap size 2 ayrı wp var 300 + 300 olur.

    Zamanda hemen istemem günde 20şer 30ar açsanızda olur benim için problem değil yeterki sallamayın.
  • 09-06-2009, 01:25:10
    #5
    Misafir
    Hocam size yarın haber vereceğim..
  • 09-06-2009, 01:29:17
    #6
    tamam.. ben haber bekliyorum. pm atarsınız
  • 09-06-2009, 21:30:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    pm yollandı
  • 10-06-2009, 00:31:26
    #8
    Misafir
    Cimbom06 size dönüş yapacam.
    Bu arada grikurt pm attım size, neden cevap yok ? vazgeçtiyseniz yazın.
  • 10-06-2009, 00:34:12
    #9
    Ben pm atmıştım sizi bekliyordum ama gidenlere baktım yok görünüyor

    Birazdan tekrar atacağım hocam.