600 post'a karşı 13 liraya domain regleyebilecek varmı ?
Msn adresim profilimde yazıyor..
600 kaliteli post'a domain regleyebilecek varmı ?
8
●377
- 08-06-2009, 23:15:17Misafir
- 09-06-2009, 01:15:52MisafirEvet isimtescil. Post atılacak sistem vbulletin olsa iyi olur ama kendi sisteminizi söyleyin ona göre bakayım.grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2009, 01:21:32Hocam wp var ama panelden başlık,mesaj ve tag girebiliyorsunuz.
Düşünürseniz açalım hesap size
2 ayrı wp var 300 + 300 olur.
Zamanda hemen istemem günde 20şer 30ar açsanızda olur benim için problem değil yeterki sallamayın. - 10-06-2009, 00:31:26MisafirCimbom06 size dönüş yapacam.
Bu arada grikurt pm attım size, neden cevap yok ? vazgeçtiyseniz yazın. - 10-06-2009, 00:34:12Ben pm atmıştım sizi bekliyordum ama gidenlere baktım yok görünüyor

Birazdan tekrar atacağım hocam.
2 ayrı wp var 300 + 300 olur.