Konu
600 kaliteli post'a domain regleyebilecek varmı ?
09-06-2009, 01:15:52
#3
EscapeLord
Misafir
grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İsimtescilmi ve post atılacak sistem önemlimidir?
Evet isimtescil. Post atılacak sistem vbulletin olsa iyi olur ama kendi sisteminizi söyleyin ona göre bakayım.