• 29-05-2009, 22:57:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    konuyu fazla uzatmadan yapılacakları anlatım arkadaşlar,

    makaleler : %100 özgün olacak.

    makaleler : iller, oteller , gezi yerleri , eğlence merkezleri

    her 50 makalede bir ödeme yapılacaktır.

    rewrite istenmiyor. makaleleriniz hazırsa toptanda alabilir hemen ödeme geçebilirim.

    Makale kelime adedi : 200-250 kelime
    Makalelere verilecek ücret : 0,5 TL dir.

    Uyarı : 1 ay boyunca devam edecektir proje yarım bıracak her 20 yazıda 19 tane dahi teslim edip 1 tane teslim etmediği taktirde hiçbir ücret ödenmeyecektir.
    Lütfen sadece yazabilecek işi yarım bırakmayacak arkadaşlar ilgilensin.

    tşkler.
  • 29-05-2009, 23:00:51
    #2
    Platin üye
    https://www.r10.net/internetten-para-...kale-1-tl.html

    bu konudan farkını anlayamadım,sadece resim eklemek mi bu kadar ücret farkı yaratıyor,yoksa atladığım bir nokta mı var?
  • 29-05-2009, 23:07:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ücret belitilmiş arkadaşım o iş başka bir arkadaşa verildi bu iş biraz farklı.
    isteyen kişiler kabul eder. İstedim Fiyatı Sunabilirim heralde
  • 29-05-2009, 23:14:32
    #4
    Platin üye
    Mine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücret belitilmiş arkadaşım o iş başka bir arkadaşa verildi bu iş biraz farklı.
    isteyen kişiler kabul eder. İstedim Fiyatı Sunabilirim heralde
    Neden savunmaya geçtiğinizi anlayamadım?
    Fiyat konusunda bir yorumum oldu mu? (Az veya çok)
    Burası sizin şahsi siteniz değil,yaptığınız işi baltalamadığım, saygı çerçevesinde konuştuğum sürece detay sorma hakkım var ve sizinde cevap vermeme hakkınız var.Keşke bu hakkınızı kullansaydınız.
  • 29-05-2009, 23:23:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben sizi sürekli takip ediyorum her konuya direk giriyorsunuz. fiyat yazılı ise farkını sölememe hakkım varsa neden soruyorsunuzki ?
  • 29-05-2009, 23:46:38
    #6
    Platin üye
    Sanırım konular hakkında yorum yapma hakkım var. Eğer böyle bir yasak varsa buradan bilgi verin, kendimi frenliyeyim.

    Bakın burada bende makale yazıyorum ve belirli fiyatları oturtmaya çalışıyoruz. Bende bu konuda arkadaşlara sadece öneri sunuyorum. Kaldı ki sizin konunuzda makaleleri çok ucuza yazdırıyorsunuz demedim. Bu işinizi baltalamak olur. Sadece bir soru sordum. O iş ile bu iş arasındaki fiyat farkını. Sizde bana deseydiniz takdirimiz o yönde amenna diyip giderdim. Ama aradaki farkın açıklamasını yapmak yerine saldırıya geçtiniz. Sanki konunuza hakaret etmişim gibi.

    İkinci konu burada bir emek var. 200 - 250 kelimelik bir makale kolay yazılmıyor. Kaldıki re-write olmasın gibi bir cümle var. Yani kişi gittiği yerleri oturup yazması lazım. Buda o kadar basit bir işlem değil. Verilen fiyat piyasanın çok çok altında. Bu ayrı konu ama tekrar belirteyim bu konuda önceki yorumlarımda bir açıklama yapmadım.

    Beni takip etmenize sevindim. Demekki olumlu yada olumsuz olarak bizim hakkımızda bilgi sahibi olmak isteyenler var. Buda işimizi iyi yaptığımızın göstergesidir. İçinizden geçirdiğiniz veya konularımı ne için takip ettiğinizi bilmiyorum ama bu güne kadar konusuna yorum yazdığım hiç kimse -siz hariç - bana bunu neden yazıyorsun demedi. Çoğunluğu teşekkür etti. Burada kimsenin ekmeğine taş koymak derdinde değiliz. Fakat bazı sınırların altına inilmeside herkesi rahatsız ediyor.

    Burada 0.5 e 250 kelimelik makale yazdırılınca bana 250 kelimelik bir makaleyi 1.5 e yazdıran diyorki ben safmıyım. Demekki bu iş bu fiyatada yapılıyormuş. Bana gelip verdiği parayı istemiyor ama içinde bir ukde kalıyor. selbest piyasa ekonomisinde bile bazı sınırlar konulmuştur ve uygulanmaktadır.

    Gereksiz gördüğünüz detaylara gelince, şeytan detaylarda gizlidir diye bir söz vardır. Ötesini söylemeye gerek yok...

    Bu konudaki son yorumum. Size ve işi alacak kişiye hayırlı işler diliyorum. Burada size yada işinize bir baltalama olmamasına rağmen sanki size karşı bir saldırı varmş gibi davranmanıza üzüldüm. Daha önceki konularınızda da gördüğüm sudur ki hem makale yazıp, hem makale yazdıran nadir kişilerden birisiniz. Ve bunu yaparken 150 ile 200 kelime arasında makaleyi 1 tl ye yazan, bunun daha üstündeki bir makale için 0.5 veren birisiniz.

    https://www.r10.net/1058741915-post1.html
    https://www.r10.net/1058755115-post1.html
    https://www.r10.net/1058704293-post1.html
    https://www.r10.net/1058717339-post1.html


    Ötesinde birşey yazmıyorum. Yorumu okuyanlar verecektir zaten ...

    Yinede teşekkürler.

    Ek 1 : https://www.r10.net/maxigeyiq/377993-...dilerim-3.html
    Bu sayfadaki yorumlarınızdan gördüğüm kadarıyla pek fazla eleştirye açık bir insan değilsiniz. Ama unutmayın ki her insan sizin gibi düşünmek durumunda değildir.
  • 30-05-2009, 00:53:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım konular hakkında yorum yapma hakkım var. Eğer böyle bir yasak varsa buradan bilgi verin, kendimi frenliyeyim.
    Bakın burada bende makale yazıyorum ve belirli fiyatları oturtmaya çalışıyoruz. Bende bu konuda arkadaşlara sadece öneri sunuyorum. Kaldı ki sizin konunuzda makaleleri çok ucuza yazdırıyorsunuz demedim. Bu işinizi baltalamak olur. Sadece bir soru sordum. O iş ile bu iş arasındaki fiyat farkını. Sizde bana deseydiniz takdirimiz o yönde amenna diyip giderdim. Ama aradaki farkın açıklamasını yapmak yerine saldırıya geçtiniz. Sanki konunuza hakaret etmişim gibi.
    İkinci konu burada bir emek var. 200 - 250 kelimelik bir makale kolay yazılmıyor. Kaldıki re-write olmasın gibi bir cümle var. Yani kişi gittiği yerleri oturup yazması lazım. Buda o kadar basit bir işlem değil. Verilen fiyat piyasanın çok çok altında. Bu ayrı konu ama tekrar belirteyim bu konuda önceki yorumlarımda bir açıklama yapmadım.
    Beni takip etmenize sevindim. Demekki olumlu yada olumsuz olarak bizim hakkımızda bilgi sahibi olmak isteyenler var. Buda işimizi iyi yaptığımızın göstergesidir. İçinizden geçirdiğiniz veya konularımı ne için takip ettiğinizi bilmiyorum ama bu güne kadar konusuna yorum yazdığım hiç kimse -siz hariç - bana bunu neden yazıyorsun demedi. Çoğunluğu teşekkür etti. Burada kimsenin ekmeğine taş koymak derdinde değiliz. Fakat bazı sınırların altına inilmeside herkesi rahatsız ediyor.
    Burada 0.5 e 250 kelimelik makale yazdırılınca bana 250 kelimelik bir makaleyi 1.5 e yazdıran diyorki ben safmıyım. Demekki bu iş bu fiyatada yapılıyormuş. Bana gelip verdiği parayı istemiyor ama içinde bir ukde kalıyor. selbest piyasa ekonomisinde bile bazı sınırlar konulmuştur ve uygulanmaktadır.
    Gereksiz gördüğünüz detaylara gelince, şeytan detaylarda gizlidir diye bir söz vardır. Ötesini söylemeye gerek yok...
    Bu konudaki son yorumum. Size ve işi alacak kişiye hayırlı işler diliyorum. Burada size yada işinize bir baltalama olmamasına rağmen sanki size karşı bir saldırı varmş gibi davranmanıza üzüldüm. Daha önceki konularınızda da gördüğüm sudur ki hem makale yazıp, hem makale yazdıran nadir kişilerden birisiniz. Ve bunu yaparken 150 ile 200 kelime arasında makaleyi 1 tl ye yazan, bunun daha üstündeki bir makale için 0.5 veren birisiniz.
    https://www.r10.net/1058741915-post1.html
    https://www.r10.net/1058755115-post1.html
    https://www.r10.net/1058704293-post1.html
    https://www.r10.net/1058717339-post1.html
    Ötesinde birşey yazmıyorum. Yorumu okuyanlar verecektir zaten ...
    Yinede teşekkürler.
    Ek 1 : https://www.r10.net/maxigeyiq/377993-...dilerim-3.html
    Bu sayfadaki yorumlarınızdan gördüğüm kadarıyla pek fazla eleştirye açık bir insan değilsiniz. Ama unutmayın ki her insan sizin gibi düşünmek durumunda değildir.
    Katılıyorum serbest piyasa diye fiyatlarda bu kadar da aşağıda olmaz
  • 30-05-2009, 12:52:42
    #8
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım konular hakkında yorum yapma hakkım var. Eğer böyle bir yasak varsa buradan bilgi verin, kendimi frenliyeyim.
    Bakın burada bende makale yazıyorum ve belirli fiyatları oturtmaya çalışıyoruz. Bende bu konuda arkadaşlara sadece öneri sunuyorum. Kaldı ki sizin konunuzda makaleleri çok ucuza yazdırıyorsunuz demedim. Bu işinizi baltalamak olur. Sadece bir soru sordum. O iş ile bu iş arasındaki fiyat farkını. Sizde bana deseydiniz takdirimiz o yönde amenna diyip giderdim. Ama aradaki farkın açıklamasını yapmak yerine saldırıya geçtiniz. Sanki konunuza hakaret etmişim gibi.
    İkinci konu burada bir emek var. 200 - 250 kelimelik bir makale kolay yazılmıyor. Kaldıki re-write olmasın gibi bir cümle var. Yani kişi gittiği yerleri oturup yazması lazım. Buda o kadar basit bir işlem değil. Verilen fiyat piyasanın çok çok altında. Bu ayrı konu ama tekrar belirteyim bu konuda önceki yorumlarımda bir açıklama yapmadım.
    Beni takip etmenize sevindim. Demekki olumlu yada olumsuz olarak bizim hakkımızda bilgi sahibi olmak isteyenler var. Buda işimizi iyi yaptığımızın göstergesidir. İçinizden geçirdiğiniz veya konularımı ne için takip ettiğinizi bilmiyorum ama bu güne kadar konusuna yorum yazdığım hiç kimse -siz hariç - bana bunu neden yazıyorsun demedi. Çoğunluğu teşekkür etti. Burada kimsenin ekmeğine taş koymak derdinde değiliz. Fakat bazı sınırların altına inilmeside herkesi rahatsız ediyor.
    Burada 0.5 e 250 kelimelik makale yazdırılınca bana 250 kelimelik bir makaleyi 1.5 e yazdıran diyorki ben safmıyım. Demekki bu iş bu fiyatada yapılıyormuş. Bana gelip verdiği parayı istemiyor ama içinde bir ukde kalıyor. selbest piyasa ekonomisinde bile bazı sınırlar konulmuştur ve uygulanmaktadır.
    Gereksiz gördüğünüz detaylara gelince, şeytan detaylarda gizlidir diye bir söz vardır. Ötesini söylemeye gerek yok...
    Bu konudaki son yorumum. Size ve işi alacak kişiye hayırlı işler diliyorum. Burada size yada işinize bir baltalama olmamasına rağmen sanki size karşı bir saldırı varmş gibi davranmanıza üzüldüm. Daha önceki konularınızda da gördüğüm sudur ki hem makale yazıp, hem makale yazdıran nadir kişilerden birisiniz. Ve bunu yaparken 150 ile 200 kelime arasında makaleyi 1 tl ye yazan, bunun daha üstündeki bir makale için 0.5 veren birisiniz.
    https://www.r10.net/1058741915-post1.html
    https://www.r10.net/1058755115-post1.html
    https://www.r10.net/1058704293-post1.html
    https://www.r10.net/1058717339-post1.html
    Ötesinde birşey yazmıyorum. Yorumu okuyanlar verecektir zaten ...
    Yinede teşekkürler.
    Ek 1 : https://www.r10.net/maxigeyiq/377993-...dilerim-3.html
    Bu sayfadaki yorumlarınızdan gördüğüm kadarıyla pek fazla eleştirye açık bir insan değilsiniz. Ama unutmayın ki her insan sizin gibi düşünmek durumunda değildir.
    Güzel bir makale olmuş İşi alacak arkadaşa hayırlı olsun. İşi verecek arkadaşında senin dediğin gibi bazı tezat durumları var. Hayırlısı...
  • 30-05-2009, 17:25:56
    #9
    0,5 TL bu tam olarak 50 kuruşmu oluyo ya :S ?