• 07-03-2009, 16:38:34
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çok kısa bir süre için 100 postu 1$dolara atıyorum acil paraya ihtiyacım olduğundan dolayı..

    ödeme şekli : paypal

    adlut atmıyorum.
  • 07-03-2009, 17:00:45
    #2
    ***** atarmısın?
  • 07-03-2009, 18:33:51
    #3
    önceleri parayı itiyordun bahaneler buluyordun şimdi gelmiş ihtiyaçtan diyorsun bence önce verilen işi bitirde sonra gel ihtiyaçtan post atıyorum de söz verdiğin işleri yapmıyorsun umarım bulursun müşteri.
  • 07-03-2009, 18:40:01
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kardeş uzatma işte emin olki iş bulurum.
  • 07-03-2009, 18:46:50
    #5
    ***** hikaye sitesine post atar mısın?
  • 07-03-2009, 18:53:11
    #6
    ***** atmıyorum yazmış ***** atıyormusun diyorsunuz,Hayırlı satışlar daha önce çok iş yaptık sorunsuz halletti.