engelci19 isimli üyeye dikkat
9
●685
- 16-08-2009, 19:25:16Üyeliği durdurulduBenim de başımda şu an aynı durum var. Aynı arkadaşla iki kere çalıştım ilk işte ödemeyi aldım. İkincisinde bir kısmını bekletti ama ödedi. Kalan kısmını hala ödemedi. 3 ay oluyordur belki de. Ufak bir ücret diye şikayet konusu açmıyordum ancak bu kadarı da fazla ben de cevap alamıyorum ve ödemeyi almazsam -trader basıp şikayet konusu açacağım.