• 01-02-2009, 06:38:36
    #10
    "Forumkolik.biz" uyarı için teşekkürler..gereken düzeltmeyi yaptım dostum..
  • 01-02-2009, 11:53:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    piyasa düzelsin diyoruz güzel fiyaty veriyoruz milelt işi kapmak çin yine fiyat indiriyor sona biz konu acınca vay efendım piyasa öldü kendinize bi bakın arkadaşlar..piyasayı kım öldürüyor
    40 dedim
    35 olabilir
    38 ytl
    100 konu eklerım 10 günde 30 ytl
    bakalım şimdi ne kadar fiyat gelcek

    ksura bakma kardesım ugur konunu kirletmek istemezdım
  • 01-02-2009, 12:06:50
    #12
    35 liraya atarım uyarsa pm at.
  • 01-02-2009, 12:20:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CulsuZ bu bir serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verir böbürlenme...
  • 01-02-2009, 12:49:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CulsuZ bu bir serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verir böbürlenme...
    o zaman bana laf yapmasınlar kardesım ben konu acıyorum onunda üşüşüyorlar yok efendım bune böyle sizene ben acıyorum ben siz acarken soruyormuyum benım tek kızdıgım nokta burası ben acarken kızarlar böbürlenırler ama kendileri fiyat vermeye işi kkağmaya gelince laf söz ettirmezler benım böbürlendıgım yok sadece onlara kızıyorum