DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CulsuZ bu bir serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verir böbürlenme...
o zaman bana laf yapmasınlar kardesım ben konu acıyorum onunda üşüşüyorlar yok efendım bune böyle sizene ben acıyorum ben siz acarken soruyormuyum benım tek kızdıgım nokta burası ben acarken kızarlar böbürlenırler ama kendileri fiyat vermeye işi kkağmaya gelince laf söz ettirmezler benım böbürlendıgım yok sadece onlara kızıyorum