• 30-01-2009, 13:01:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    acil 10 liraya ihitiyacım oldundan 500 konuyu 5 günde günde 100 konu açarak 10 Tl ye açıyorum.

    Sadece genel forumlar.

    Ödeme iş başı

    stok : 1
  • 30-01-2009, 13:14:57
    #2
    Biraz Ucuzamı Atıyorsun sanki ?
  • 30-01-2009, 13:16:30
    #3
    1 SEFERLİK zaten hocam. (bkz. stok:1)
  • 30-01-2009, 13:16:47
    #4
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...me-eylemi.html
    eylemi başlatan kendisi verdiği fiyat 500 post 10 ytl
    tebrik ediyorum sizi.
  • 30-01-2009, 13:18:51
    #5
    AÇIKLAMASI YUKARIDA VAR. bazen insanlar bazı şeyleri ihmal edebiliyor.

    Örneğin yanınızda kimse yok. feleket başınız ağrıyor. ağrı kesici almanız laızm
  • 30-01-2009, 13:23:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    burakkocoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...me-eylemi.html
    eylemi başlatan kendisi verdiği fiyat 500 post 10 ytl
    tebrik ediyorum sizi.
    bakın kardesım burası aklı dengesi yerınde olanların yanı düşünebilenlerin yerı r10.net düşünemiyorsan burda olamazsın herkesin kendi iradesine kalmıs banada bu yorumları yaptınız sizene ne demiş adam aicl demiş acil olmasada yine sizene git sende ac sana acma dıyen mı var
  • 30-01-2009, 14:31:22
    #7
    arkadaş 1 günlüğüne banlı sanırım. msn adresi :
    hayaletimsi@windowslive.com
  • 31-01-2009, 14:22:04
    #8
    banım kalktı. güncel