• 23-01-2009, 03:08:58
    #1
    2-3 adet kişiye msnimi verdim onlarla anlaşırız diye umuyorum tşkler
  • 23-01-2009, 08:53:00
    #2
    Pm attım.
  • 23-01-2009, 10:24:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım..
  • 23-01-2009, 11:36:07
    #4
    pm attım
  • 27-01-2009, 21:16:21
    #5
    P.M attım dostm