• 22-01-2009, 20:29:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ayda 20 Liraya yaparım siteyi çok düzenli özenli bir şekilde kullanırım siteyle ilgilenirim . warsangel@w.cn eklersen daha detaylı görüşebiliriz ..
  • 22-01-2009, 21:38:29
    #11
    Ayda 20 liraya yaparım.Uygunsa pm at.
  • 23-01-2009, 11:57:31
    #12
    kardeş sana ödev veritabanı vereyim 34000 tane ödev var
  • 26-01-2009, 01:53:07
    #13
    Elimde geniş bir Lise 1 konuları arşivi var . Hepsi öğretmen notları ..
    2 ay boyunca çalışırım .. Aylık 15 lira
  • 27-01-2009, 21:02:28
    #14
    Kaliteli ve düzenli post atarım..

    Günlük 10 adet post = 35 kuruş..