• 21-01-2009, 16:08:57
    #1
    Arkadaşlar Kaç Posta Domain Reglersiniz ?

    Domain Regleticem.

    Domain İçin Kaç Post İstiyorsunuz ?
    Domain + Host İçin Kaç Post İstiyorsunuz ?
    Domain + Host + Forum İçin Kaç Post İstersiniz ?

    Bunlara Post Sayıları Verirseniz Sevinirim.
  • 21-01-2009, 20:58:40
    #2
    PosterMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Kaç Posta Domain Reglersiniz ?
    Domain Regleticem.
    Domain İçin Kaç Post İstiyorsunuz ?
    Domain + Host İçin Kaç Post İstiyorsunuz ?
    Domain + Host + Forum İçin Kaç Post İstersiniz ?
    Bunlara Post Sayıları Verirseniz Sevinirim.
    Herşeyi anlıyorumda forum niye varki zatne domain + host alırsan formu kurabilirsin.
  • 21-01-2009, 21:04:54
    #3
    yani forumuda siz kurun demek istiyor . Daha önce attığın yada atmayı tercih ettiğin sistemler varmı referans varsa pm atarmısın.
  • 21-01-2009, 21:23:30
    #4
    arkadaş,forum kurmayı bilmiyor,bana diyor hostu domaini aiın forumuda kurun diyor ben size onun karşılığında bi post belirleyin o kadar post atayım diyor; ben tercübe edeyim
  • 21-01-2009, 21:30:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sorularını tek konuda sormayı denermisin,kirlilik yaratma.

    -rep
  • 22-01-2009, 15:36:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PM Attım..
  • 23-01-2009, 13:17:45
    #8
    Hala Aramaktayım..