• 10-01-2009, 23:07:32
    #10
    benim sitemede atarmısınız ?
  • 10-01-2009, 23:08:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    atarım tabiyki pm bekliyorm
  • 10-01-2009, 23:09:29
    #12
    Benim uygulama Gelişiyor

    İlk olmak'da güzel oluyor
  • 10-01-2009, 23:10:15
    #13
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Teşekkürler + Rep
  • 10-01-2009, 23:10:28
    #14
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim uygulama Gelişiyor

    İlk olmak'da güzel oluyor
    ByMadaK istiyosan sende atabilirsin
  • 10-01-2009, 23:13:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    öyle oldu madak senden gördük bakalım canımın sıkıntısı gidermi diye atmaya başladım
  • 10-01-2009, 23:51:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    webengineer adlı arkadaşa 20 mustafa416 adlı arkadaşa 10 post atılmıştır < halen dewam ediyorum =)
  • 11-01-2009, 00:01:03
    #17
    vb forum var atarmısın hocam ?
  • 11-01-2009, 00:35:53
    #18
    tufekler.net 10 post kafi Sıkıntın geçmediyse eğer