• 22-12-2008, 05:22:25
    #10
    Arkadasla anlasılmıs ve anlasıldığı üzere ilk ödemenin yarısı gönderilmiş diğer ödeme de iş bitiminden sonra yapılmak üzere anlasılmıstır. kendisine tesekkür ederim
  • 22-12-2008, 06:10:05
    #11
    site adresini pm olarak yollarsanız bi bakayım siteye bende açabilirim konu
  • 22-12-2008, 13:31:49
    #12
    Msn Adresinizi PM atarmısınız