• 18-11-2008, 00:12:57
    #28
    Yahu sizene adam atıyor işte neden kurcalıyorsunuz ki? alan memnun satan memnun,öğrenci adam harclığını çıkartıyor hayırlı işler.
  • 18-11-2008, 00:28:37
    #29
    Üyeliği durduruldu
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 saat * 60 dakka = 360 dakka yapar.
    360 dakkada 1000 post nasıl atabiliyorsun?

    valla kardeşim zaten arkadaşım sölemiş databaselerim var onu nasıl yapıyo bilmiyom ama

    ***** konusu çok olan bi site secilir Sarışınlar kategorisi vardır bu sitenin ve el alışkanlıgı ile konusu fazla olan kategoriden post atacağı kategoriye hızlıca atar zaten el alışkanlıgı varsa iş bitmiştir çoktan.

    Zaten arkadaşımız sölemiş bu işi öğretirsem ben nasıl iş yaparım diye ve bende sölemiyorum

    5 konu 1 dk sürüyosa

    1 saatte 250 konu eder

    4 saatte 1000 konu eder sadece el alışkanlığın olsun yeterli

    Neyse konumuza gelelim. Kardeşim 4images'e resim ekliyormusun ? Eğer resim atıyorsan pm atarmısın 1000 resimi kaça atarsın?
  • 18-11-2008, 00:35:33
    #30
    wp sisteme fenerbahçe resimleri, (eski tarihler seçilerek; amaç güncel içeriği bozmamak) ekleyebilirsen, boş olduğun tarih ile pm atar mısın
    Edit:msne ekledim ama göremedim, çok sık online olamıyorum, şu an çıkıyorum. site adresim fenertribun(nokta)org inceleyip tüm detaylarla8 başlama zamanı, ödeme vs.) ile geri dönersen daha iyi olur. Kısa süre nete girebiliyorum karşılıklı 3-4 pmleşme 2 gün sürer . İyi çalışmalar. Emre
  • 18-11-2008, 03:02:26
    #31
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...ilacaktir.html

    İlgilenirmisiniz?
  • 18-11-2008, 10:12:02
    #32
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef domain karsılıgı calısmıyorum...
  • 18-11-2008, 10:20:21
    #33
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kardeşim zaten arkadaşım sölemiş databaselerim var onu nasıl yapıyo bilmiyom ama

    ***** konusu çok olan bi site secilir Sarışınlar kategorisi vardır bu sitenin ve el alışkanlıgı ile konusu fazla olan kategoriden post atacağı kategoriye hızlıca atar zaten el alışkanlıgı varsa iş bitmiştir çoktan.

    Zaten arkadaşımız sölemiş bu işi öğretirsem ben nasıl iş yaparım diye ve bende sölemiyorum

    5 konu 1 dk sürüyosa

    1 saatte 250 konu eder

    4 saatte 1000 konu eder sadece el alışkanlığın olsun yeterli

    Neyse konumuza gelelim. Kardeşim 4images'e resim ekliyormusun ? Eğer resim atıyorsan pm atarmısın 1000 resimi kaça atarsın?
    Pm Atilmistir
  • 18-11-2008, 10:20:56
    #34
    emreunan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp sisteme fenerbahçe resimleri, (eski tarihler seçilerek; amaç güncel içeriği bozmamak) ekleyebilirsen, boş olduğun tarih ile pm atar mısın
    Edit:msne ekledim ama göremedim, çok sık online olamıyorum, şu an çıkıyorum. site adresim fenertribun(nokta)org inceleyip tüm detaylarla8 başlama zamanı, ödeme vs.) ile geri dönersen daha iyi olur. Kısa süre nete girebiliyorum karşılıklı 3-4 pmleşme 2 gün sürer . İyi çalışmalar. Emre
    Pm Atilmistir.
  • 18-11-2008, 18:32:30
    #35
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rss ile felan eklion herhal. yada direk database'yi yüklüo olmalısın.

    bi postu 21 saniyede felan atman lazımki 320 dakka(19200 saniye)'da 1000 post atabilesin.

    21 saniyede bir post ve 6 saat boyunca sürekli?
    OOff Uğrasamıcam Valla Ya Sziinle bu konuda tartısıcak Degilim Bundan Sonraki Mesajlarınıza Cevap Yazmıcam Dedigim Gibi Post Attigim Kisilere Sorarsanız Beni Onlar Hızlımı Atıyorum Yavasmı Anlatırlar.

    Ayrıca Databaselerim Var Derken localhostta Vbulletin Kurulu Bazen localhosttaki Sitelerimden Copy/Paste Yapıyorum

    ve son birşey BOT KULLANMIYORUM !!!
  • 18-11-2008, 18:33:01
    #36
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sizene adam atıyor işte neden kurcalıyorsunuz ki? alan memnun satan memnun,öğrenci adam harclığını çıkartıyor hayırlı işler.
    Yorumunuz İcin Teşekkurler