• 01-10-2008, 16:18:19
    #1
    400 Post karşılığı sadece 75 kontör alıyorum. İlgilenenler bu konu altında belirtirse sevinirim.

    Edit: Hertürlü sisteme ve ***** hariç her türlü konu atıyorum.
  • 01-10-2008, 16:19:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    forum sitelerinemi yoksa karısıkmı olacak post (dizi-spor vs)
  • 01-10-2008, 16:20:45
    #3
    Farketmez.***** hariç
  • 01-10-2008, 17:51:14
    #4
    o kadar kişi bakmış bir teklif bile yok
  • 01-10-2008, 18:13:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    burada 100 kontur parasına 1000 post atanlar var ondan olmasın
  • 01-10-2008, 18:26:49
    #6
    piyasa iyice düşmüş 100 kontöre 1000 post kim atıyor
    bende attırcam
  • 01-10-2008, 23:27:33
    #7
    konuyla ilgili mesaj atınız lütfen.

    hostwebi pmyle bir teklifte bulunda görüşülüyor.