400 Post karşılığı sadece 75 kontör alıyorum. İlgilenenler bu konu altında belirtirse sevinirim.
Edit: Hertürlü sisteme ve ***** hariç her türlü konu atıyorum.
400 Post karşılığı sadece 75 kontör
6
●332
- 01-10-2008, 18:13:42Üyeliği durdurulduburada 100 kontur parasına 1000 post atanlar var ondan olmasın
- 01-10-2008, 18:26:49piyasa iyice düşmüş 100 kontöre 1000 post kim atıyor
bende attırcam