• 14-09-2008, 19:59:57
    #1
    Arkadaşlar domain reg karşılığı post atıyorum 200 posta 1 domain reg..

    Bilginize
  • 17-09-2008, 12:55:49
    #2
    Sitenin icerigi nedir ? Sistem nedir ? biraz bilgilendirsen !!
  • 27-09-2008, 00:38:23
    #3
    attığım sistem vb içerik farketmez onu siz belirleyin..
  • 27-09-2008, 00:44:11
    #4
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar domain reg karşılığı post atıyorum 200 posta 1 domain reg..
    Bilginize
    <kn> hocam full bold yazmak yasaktı </kn>
  • 27-09-2008, 00:49:18
    #5
    pardon unutmuşum alışkanlık olmuş...