• 24-06-2008, 19:44:18
    #28
    tekzalim@hotmail.com
  • 24-06-2008, 19:53:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Feonaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gaddar1 Kanka bir Fiyat belirleyelim eniyi o sekilde olur cunku herkez kafasına gore fiyat verıpde emeklerimizin Karşılıgını almak isterim gene sız nası duşunursunuz Bılemem.
    Forum sistemleri için:
    100 konu: 6 ytl
    250 konu: 15 ytl
    500 konu: 25 ytl
    1000 konu 40 ytl
    bu fiyatlar güzel gerçekten de
    benim msn de rapper_the_cool@hotmail.com
    postcu arkadaşlar post hakkında ekleyebilir yalnız r10 dan post için diye yazın liste kalabalık ben yazamam heralde
  • 24-06-2008, 20:10:40
    #30
    Valla arkadaşlar benim aklım mantığım almıyor 20 ytl 1000 konu açanlara 100 konuyu 1,5 - 2 dolara atanlara yav gözlerine yazık kıymetini bilin gözlerinizin ben 1000 konuluk iş aldığımda bi zaman sonra iyice sıkıntı gelmeye başlıyor... fiyatlar her zaman yüksek tutulursa herkes memnun kalır yaptığı işten ve böylece herkes hakkını kazanır diyorum bilmem siz ne diyosunuz...

    Bu konu hakkında görüşme olacaksa eğer msn profililimde mevcut

    Benim konumdaki fiyatlarım ve şartlarım ; Fiyatlarımda kesinlikle esneme yoktur... kimse iş vermezse vermesin ben bundan düşük meblağlara hamallık yapamam... iş verecek adam gelip beni bulur bulduda hemde istediğim paranın fazlasını vererek iş yaptırdı ve yaptırmakta Allah razı olsun aramızda güven olduğu için sorun olmuyo para felan...

    Alıntı
    --------------------------------

    Genel İçerik

    Atabileceğim Sistemler

    - Vbulletin
    - Smf
    - Mybb
    - Phpbb
    - Blogger
    - Wordpress

    Fiyatlar

    - 100 Konu : 5 YTL
    - 250 Konu : 12 YTL
    - 500 Konu : 20 YTL


    --------------------------------


    ***** içerik Fiyatlar

    - 100 Konu : 5 YTL
    - 250 Konu : 12 YTL
    - 500 Konu : 20 YTL


    --------------------------------


    Ödeme : ziraatbankası

    itraderi +5 olmayan şahıslarla ödemeyi peşin yapmadığı sürece kesinlikle çalışmıyorum

    iletisim bu başlık altından olacaktır öncelikle sonra msnden !

    Tek Seferde Maksimum 500 Post Atarım , konu sayısı fazlalaştıkça yapılan işte bi düzen olmuyor sebebi budur uygun olanlarla görüşebiliriz. Ciddi olarak iş yaptıracak kişi bilir bu işin yolunu yordamını.

    --------------------------------