Tüm Postçu Arkadaşlar Buraya
29
●1.513
- 24-06-2008, 19:53:42Üyeliği durduruldubu fiyatlar güzel gerçekten deFeonaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim msn de rapper_the_cool@hotmail.com
postcu arkadaşlar post hakkında ekleyebilir yalnız r10 dan post için diye yazın liste kalabalık
ben yazamam heralde
- 24-06-2008, 20:10:40Valla arkadaşlar benim aklım mantığım almıyor 20 ytl 1000 konu açanlara 100 konuyu 1,5 - 2 dolara atanlara yav gözlerine yazık kıymetini bilin gözlerinizin ben 1000 konuluk iş aldığımda bi zaman sonra iyice sıkıntı gelmeye başlıyor... fiyatlar her zaman yüksek tutulursa herkes memnun kalır yaptığı işten ve böylece herkes hakkını kazanır diyorum bilmem siz ne diyosunuz...
Bu konu hakkında görüşme olacaksa eğer msn profililimde mevcut
Benim konumdaki fiyatlarım ve şartlarım ; Fiyatlarımda kesinlikle esneme yoktur... kimse iş vermezse vermesin ben bundan düşük meblağlara hamallık yapamam... iş verecek adam gelip beni bulur bulduda hemde istediğim paranın fazlasını vererek iş yaptırdı ve yaptırmakta Allah razı olsun aramızda güven olduğu için sorun olmuyo para felan...
Alıntı
ben yazamam heralde