• 03-08-2008, 14:12:07
    #10
    vakfikebirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress sitelere açıyormusun peki ? eğer açıyorsan pm at.
    metinsonmez fiyatlar çok değil az bile. 1000 konuyu 20 ytlye sen at ben sana 50.000 konu açtırayım
    arkadasla anlasma saglanmıstır kendisine tsk ederim
  • 17-09-2008, 16:16:59
    #11
    sağlam eleman tam istediğim gibi açtı konuları.
  • 22-09-2008, 01:35:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Wordpress'e konu açıyormusunuz??..
  • 22-09-2008, 01:42:27
    #13
    efet o fiyatlara açanlarda var parayı peşin alıp 3 gün sonra başlayıp deyip paranızı hiç edenler var.. yada 100 konu açınca kaçanlar var.. yada böle yeni ilkez yapanlar var... yada işi yarım yamalak baştan sağma yapanları diorsun sanırsam 1000 post 20 ytl e diye

    500 konu 25 ytl 1000 konuda 50 ytl olması lazım emeğe saygı...
    ucuz eleman arayıpta dolandırılan çok var..
    yüksek fiyattan korkmayın kalite işten şaşmayın... slagon gibi oldu sanırsam
  • 24-09-2008, 10:28:26
    #14
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress'e konu açıyormusunuz??..
    evet arkadasım acıyorum wordpress siteleri vbulletin smf phpp hepsine acıyorum konu

    Alıntı
    efet o fiyatlara açanlarda var parayı peşin alıp 3 gün sonra başlayıp deyip paranızı hiç edenler var.. yada 100 konu açınca kaçanlar var.. yada böle yeni ilkez yapanlar var... yada işi yarım yamalak baştan sağma yapanları diorsun sanırsam 1000 post 20 ytl e diye

    500 konu 25 ytl 1000 konuda 50 ytl olması lazım emeğe saygı...
    ucuz eleman arayıpta dolandırılan çok var..
    yüksek fiyattan korkmayın kalite işten şaşmayın... slagon gibi oldu sanırsam
    tskler arkadasım düşüncelerin yazın için evet biraz slogan gibi olmus ama güzel olmus
  • 24-09-2008, 10:29:42
    #15
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlam eleman tam istediğim gibi açtı konuları.
    tesekkür ederim arkadasım kusuruma bakma bu mesajını biraz gec gördüm saol
  • 11-11-2008, 16:57:20
    #16
    konu ekleme devam ediyor ilgilenenlere duyrulur herkese kolay gelsin arkadaslar...
  • 11-11-2008, 17:26:17
    #17
    Neden flood yapıyorsun senin yüzünden başkalarının konusu aşağıya iniyor report ediyorum mesajlarını
  • 12-11-2008, 15:28:56
    #18
    arkadasım burda herkes aynı hakka sahipse bende bu hakkımı kullanıyorum yanlıs bunun neresinde tamam aynı gün pesş peşe yazmıssan atabilirsinde ama dikkatini cekerim aynı gün aynı saat flod söz konusu deildir bana haksızlık yapmaaa

    tabiki duyuru yapmak hakkım haksızlık yapmadan yöneticilik yapalım lütfen..