• 30-05-2008, 18:13:38
    #10
    arkadaslar konu acıcak biri aranıyosa ben acarım ya alasını hemde
  • 30-05-2008, 18:13:42
    #11
    Atarım.
    Ama... falan diye şartların mı var?
  • 30-05-2008, 18:18:24
    #12
    sözlerim saka olarak algılanmasın lütfen ben ciddiyim istege baglı olrak sitenizde hertürlü konuyu acarım bu konuda deneyimliyim
  • 30-05-2008, 18:21:14
    #13
    Bi insanın iyilik yapması ne kadar garip karşılanıyor artık millet inanmamış elemana bende inanmıyorum kendi sitesinin şifrelerle falan reklamını verir gibi geliyor bana eğer böyle değilse tamamen temiz duygularla açacaksa arkadaş özür dilerim şimdiden.
  • 30-05-2008, 18:34:59
    #14
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    konu düzenlenmiştir... gerekli tüm açıklamalar yapılmıştır..
  • 30-05-2008, 18:51:28
    #15
    Bu zamanda kimse çıkarsız iş yapmaz haksızmıyım ?
  • 30-05-2008, 18:54:31
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tam anlamadım rss şeklinde açıyor bunu vb de yapmak zaten basit ayarlarsın rss bot u istedigin siteden çeker
  • 30-05-2008, 18:59:49
    #17
    juverol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam anlamadım rss şeklinde açıyor bunu vb de yapmak zaten basit ayarlarsın rss bot u istedigin siteden çeker
    Smf dede var aynı özellik
  • 31-05-2008, 22:37:41
    #18
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    anlaştığımız arkadaşınsitesine 10 dakıkada 540 konu acılmıstır...