cinematrnet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
emeğinin karşılığını istemek normal bişi böle uygun görüyorsun sende fikrini yazmışsın haklısın. ama daha ucuza açanlarda var mesela benim bir ekip var sağlam var postcu ark var...ben 4000 konuyu 120 Ytle açarım norla ve ideal bir teklif
) eğer uygun görürseniz... beni,mle iletişime geçiniz ve en çok 8 günde teslim....
