KaoS_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeğinin karşılığını istemek normal bişi böle uygun görüyorsun sende fikrini yazmışsın haklısın. ama daha ucuza açanlarda var mesela benim bir ekip var sağlam var postcu ark var...ben 4000 konuyu 120 Ytle açarım norla ve ideal bir teklif) eğer uygun görürseniz... beni,mle iletişime geçiniz ve en çok 8 günde teslim....

hocam ekip işi yapıorsunuz ve ucuz fiyata iyi hoş tamam da o parayı bölüştüğünüzde size ne kalıyor yani yaptıgınız iş emeğinize değiyormu neyse ben tek başıma yaptıgım için o fiyatı görüorum kendime... siz de o fiyatı... kolay gelsin...