• 18-10-2013, 17:20:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, yabancı içerikli bir site açmayı planlıyorum. Fakat bu açacağım sitede yabancı arkadaşları nerede bulabilirim, ücretli post açabilecek. Bir kaç kişiden duyduğum kadarıyla Hindistan'lı kişiler bu işi çok iyi yapıyorlarmış, hem de uygun yapıyorlarmış. Bu tip kişilere nasıl ve nereden ulaşabilirim. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
  • 18-10-2013, 17:22:31
    #2
    ******.com'da bulabilirsin bence. Neler neler yapıyorlar 5$'a bir görseniz

    http://******.com/gigs/search?utf8=%...99912_1_auto=1
  • 18-10-2013, 17:30:50
    #3
    uzun zamandır yabancı sitelerle uğraşıyorum düzgün yazan bulman zor ama digitalpoint de eski yazarlar var orda bulabilirsin, kelime başı çalışıyorlar ve 0.008$ civarı düzgün içerik giren bulursun ki zaten altında rakam verenler copy paste ve spincidir. ben 0,005 den yazdırıyorum ama uzun zamandır çalıştığım arkadaşlar. yani düzgün ingilizce içerik pahalıya patlıyor bilesin
  • 18-10-2013, 19:43:28
    #4
    qLd
    Misafir
    sImarIk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, yabancı içerikli bir site açmayı planlıyorum. Fakat bu açacağım sitede yabancı arkadaşları nerede bulabilirim, ücretli post açabilecek. Bir kaç kişiden duyduğum kadarıyla Hindistan'lı kişiler bu işi çok iyi yapıyorlarmış, hem de uygun yapıyorlarmış. Bu tip kişilere nasıl ve nereden ulaşabilirim. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
    Hintliler duzgun is yapmaz. Onlarin yaptigi isle en fazla adamlara bi kac ay para odersin, siten hic bi yere gelmez. Bu forumdada var ingilizce makale yazanlar, konu hakkinda banada ulasabilirsin istersen bende yaziyorum. Yanliz ingilizce makale isi pahali, yinede yabanci olsun diyosan DigitalPointe bakabilirsin. 100 kelimesi 1 dolara yazanlari bulursun orada. Daha ucuza yazanlarinkinden bi kalite beklememen lazim zaten. Yanliz hintliler cok daha beter, programlar falan kullanip google'i aldatmaya calisiyolar. Oda siteleri daha beter hale getiriyor.
    • cost
    cost bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2013, 12:55:23
    #5
    aynen öle. çok hintli kiraladım odesk aracılığı ile. hepci cacık. ya kelimesine 0.4 cent verip ingiliz yada amerikan kiralıcan yada başarı çok zor...