• 23-07-2013, 01:44:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir is icin anlastik!
  • 24-07-2013, 03:57:27
    #11
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir is icin anlastik!
    hayırlı olsun dıyelım ıs alımı aktıftır
  • 27-07-2013, 01:35:35
    #12
    konu gunceldır
  • 27-07-2013, 13:16:43
    #13
    pm gönderiyorum.
  • 27-07-2013, 16:12:11
    #14
    alonewolfer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderiyorum.
    pm cevaplandı
  • 27-07-2013, 21:48:59
    #15
    2k Post için anlaşıldı...
  • 29-07-2013, 03:21:03
    #16
    bm_ys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2k Post için anlaşıldı...
    hayırlı olsun diyelım
  • 29-07-2013, 20:26:44
    #17
    Özgün makale yazımı yapıyorsanız pm atın görüşelim hocam.
  • 30-07-2013, 02:27:12
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün makale yazımı yapıyorsanız pm atın görüşelim hocam.
    özgun makale yazmıyorum hocam malesef