• 02-03-2013, 19:58:26
    #1
    Merhabalar.
    Forumumuzda konu eksikliği bulunan alanlar başta olmak üzere her alana konu açılacaktır.

    İlk olarak 100 konu açtırılacak, memnun kalırsak kalan 900 konu işi de size verilecektir.

    Site adresi : Anlaşıldıktan sonra PM'den bildirilecek.
    Site yazılımı basit bir arayüzdür, zorluk çekmezsiniz.

    100 konu 1 TL
    200 konu 2 TL
    .
    .
    .
    1000 Konu 10 TL

    Bu şekilde ücretlendirme yapılacaktır.
    Konular C/P olabilir ancak düzenlenmelidir kopyala hemen aç değil tasarım düzgün olup bbcodeli kısımlar düzeltilmelidir.
    Konulara ilgili en az 2 tag eklenmelidir.

    Ödeme iş bitimindedir. (Paypal)
    İş devamlıdır. Memnun kalırsak daha büyük rakamlarla iş verilebilir.
    İletişim : PM!
  • 02-03-2013, 20:02:04
    #2
    100 konu 10 lira kuralı varmış kardeş.
  • 02-03-2013, 20:03:39
    #3
    Bu şekilde konulara rastladım.
    Kuralları inceliyorum tekrardan hemen

    -- Uygun değilse konu silinebilir. Teşekkürler.
  • 02-03-2013, 20:04:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1000 konu 10 tl uygun fiyatmis gerçekten .
  • 02-03-2013, 20:05:39
    #5
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 konu 10 tl uygun fiyatmis gerçekten .
    Bu şekilde ücretlendirme ile iş verenler ve iş alanlar var.
    Kafadan atmadım bu şekilde konular gördüm ve bende bu şekilde ücretlendirme yazdım.
  • 02-03-2013, 20:07:31
    #6
    KOZBA.NET
    1000 Konu 10 TL. Hocam emeğe saygınız çok büyük. Sizde olmasanız biz kimlerden iş alacağız?
  • 02-03-2013, 20:09:36
    #7
    Bu forumda ucuz iş bulamazsın, kaliteli iş istiyorsan hakkı ile ücretlendirme ile sağlam çalışan arkadaşlar var.

    Kolay gelsin.
  • 02-03-2013, 20:13:36
    #8
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 Konu 10 TL. Hocam emeğe saygınız çok büyük. Sizde olmasanız biz kimlerden iş alacağız?
    Kardeşim e-ticaret bölümlerinde fiyat kafana uygunsa yazarsın uygun değilse çıkarsın biz böyle biliriz.Kimseyi zorlamıyorum.

    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda ucuz iş bulamazsın, kaliteli iş istiyorsan hakkı ile ücretlendirme ile sağlam çalışan arkadaşlar var.

    Kolay gelsin.
    Benim burada konu açma sebebim bu fiyata yapacak çıkar mı diye.
    Zaten arkadaş belirtti sanırım ücretlendir limitliymiş.
    Maksat foruma destek amaçlı, sıfır foruma değil yani.
    İlgili arkadaş konuyu silebilir sıkıntı yok
  • 02-03-2013, 20:16:38
    #9
    100 konu 1 tl mi? Köle mi arıyorsunuz?