Merhaba,
Dhl entegrasyonu için kargo modülü gerekli, yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim.
Kargo Modülü Gerekli
2
●41
- 31-03-2021, 16:51:30
- 31-03-2021, 16:52:30Bildiğim DHL ücretsiz olarak veriyor büyük yazılımlara entegrasyonunu hocam, sizdeki hangisi ki bulamadınız acabaHakankaya34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2021, 17:06:28Opencarta entegre edeceğiz hocam bulamadım modülüyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle