Hakankaya34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Dhl entegrasyonu için kargo modülü gerekli, yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim.
Bildiğim DHL ücretsiz olarak veriyor büyük yazılımlara entegrasyonunu hocam, sizdeki hangisi ki bulamadınız acaba