• 06-12-2020, 20:46:10
    #1
    Merhabalar.

    Konu bir çok kişinin canını sıkıyor, belli çözümlenmiş bir konu yok. Çözümleyebilirsek konuyu sabitlemiş oluruz.

    Sorun anladığım kadarıyla mail gönderememe hatası, sipariş başarılı bir şekilde oluşturuyor SMTP mail kullanıyorum ödeme başarılı bir şekilde alınıyor fakat sipariş "Eksik Siparişler" alanında kalıyor, Paytr sistemine girdiğimizde ödeme "Devam Ediyor" aşamasında bekliyor. Parayı hesabıma aktaramıyorum haliyle. Ok yanıtının dönmesi için gerekli olan şey nedir? (Mail çalışıyor)

    Nasıl çözebilirim? Şimdiden teşekkürler.
  • 06-12-2020, 20:51:29
    #2
    Serverla alakalı da olabilir sadece mailden kaynaklanmaz. Yazılım da eksik vs bişey varsa da yapabilir siteye dönüşünü engelleyen.
  • 06-12-2020, 20:56:12
    #3
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverla alakalı da olabilir sadece mailden kaynaklanmaz. Yazılım da eksik vs bişey varsa da yapabilir siteye dönüşünü engelleyen.
    Natro hosting kullanıyorum. Yönettiğimiz sitelerde var paytr kullandığımız aynı şekilde yapılandırmamış olmamıza ramen çözümleyemedik.
  • 06-12-2020, 22:19:28
    #4
    STMP Portunu 587 Olarak Kullanın
  • 07-12-2020, 11:04:48
    #5
    CrosairSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    STMP Portunu 587 Olarak Kullanın
    öneri için teşekkürler şu an 587 zaten. sorun devam ediyor.