Merhabalar.

Konu bir çok kişinin canını sıkıyor, belli çözümlenmiş bir konu yok. Çözümleyebilirsek konuyu sabitlemiş oluruz.

Sorun anladığım kadarıyla mail gönderememe hatası, sipariş başarılı bir şekilde oluşturuyor SMTP mail kullanıyorum ödeme başarılı bir şekilde alınıyor fakat sipariş "Eksik Siparişler" alanında kalıyor, Paytr sistemine girdiğimizde ödeme "Devam Ediyor" aşamasında bekliyor. Parayı hesabıma aktaramıyorum haliyle. Ok yanıtının dönmesi için gerekli olan şey nedir? (Mail çalışıyor)

Nasıl çözebilirim? Şimdiden teşekkürler.