• 05-11-2020, 02:15:53
    #1
    Themaforesttan $33 karsılıgında lisanslı opencart tema satın aldım. Kurma aşamalarıyla yaklasık 1 saattir uğrasıyorum henüz %10u bitmedi. Tema kurulum dosyasında bana tek tek modullerın php kodlarını bile manuel eklettiriyor. Böyle bi sacmalık gormedim bunla ugrasacaksam neden para ödedim?
    Dosyaları karsıya yüklemeyle hallolması gereken bir şeyin bu kadar uğraştırması normal mi ?
  • 05-11-2020, 02:16:41
    #2
    php sürümünüz uyumlu mu ?
  • 05-11-2020, 02:16:45
    #3
    graymatter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Themaforesttan $33 karsılıgında lisanslı opencart tema satın aldım. Kurma aşamalarıyla yaklasık 1 saattir uğrasıyorum henüz %10u bitmedi.
    Dosyaları karsıya yüklemeyle hallolması gereken bir şeyin bu kadar uğraştırması normal mi ?
    anormal, hangi tema?
  • 05-11-2020, 02:18:42
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anormal, hangi tema?
    Interior teması
  • 05-11-2020, 02:20:08
    #5
    graymatter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Interior teması
    sorun senlik hocam
  • 05-11-2020, 02:21:43
    #6
    DataNetron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php sürümünüz uyumlu mu ?
    uyumlu
  • 05-11-2020, 03:17:47
    #7
    özel mesaj attım ücretli kurulum yapıyorum