Themaforesttan $33 karsılıgında lisanslı opencart tema satın aldım. Kurma aşamalarıyla yaklasık 1 saattir uğrasıyorum henüz %10u bitmedi. Tema kurulum dosyasında bana tek tek modullerın php kodlarını bile manuel eklettiriyor. Böyle bi sacmalık gormedim bunla ugrasacaksam neden para ödedim?
Dosyaları karsıya yüklemeyle hallolması gereken bir şeyin bu kadar uğraştırması normal mi ?