• 21-01-2020, 01:35:58
    #1
    Merhabalar
    Şu anda Yandex mail kullanabilen varmı aranızda ? 4-5 gündür kullanamıyorum.
    Sunucu değiştirme zamanıma denk geldi acaba sunucu değiştirmemden kaynaklımı yoksa Yandex Portları çıkısı felanmı kapattı ?
  • 21-01-2020, 01:40:06
    #2
    Evet bi 15 dakika önce mail aldım ve gönderdim ben sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum şuanda
  • 21-01-2020, 01:40:35
    #3
    Bir sorun yok hocam a kayıtlarınız mx cname kayıtlarınızı kontrol edin büyük ihtimal onlar silinmiştir.

    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Şu anda Yandex mail kullanabilen varmı aranızda ? 4-5 gündür kullanamıyorum.
    Sunucu değiştirme zamanıma denk geldi acaba sunucu değiştirmemden kaynaklımı yoksa Yandex Portları çıkısı felanmı kapattı ?
  • 21-01-2020, 01:42:34
    #4
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorun yok hocam a kayıtlarınız mx cname kayıtlarınızı kontrol edin büyük ihtimal onlar silinmiştir.
    Kontrol ettim hatta Mail trafiğim var sıkıntısız ama Opencart üzerinden kullanamıyoruz
  • 21-01-2020, 18:28:06
    #5
    Sorun devam ediyor ise beraber kontrol edelim
  • 21-01-2020, 18:30:49
    #6
    consteqcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun devam ediyor ise beraber kontrol edelim
    Evet devam edıyor ama şu anda yoldayım bilgisayar basına geçince size ulaşacağım. Çok sağolun.