Merhabalar
Şu anda Yandex mail kullanabilen varmı aranızda ? 4-5 gündür kullanamıyorum.
Sunucu değiştirme zamanıma denk geldi acaba sunucu değiştirmemden kaynaklımı yoksa Yandex Portları çıkısı felanmı kapattı ?