• 02-09-2019, 14:43:07
    #1

    Netgsm kurarken böyle bir hata alıyorum çözümü bilen varmıdır kurulum yapamadım.
    teiekküğrkler
  • 02-09-2019, 14:48:04
    #2
    dogru surumu kurdugundan eminmisin.. kullanici yetkilerinden tekrar bak olmazsa baska cozum bakalim oc surumunde eskide kalmis
  • 02-09-2019, 14:55:06
    #3
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogru surumu kurdugundan eminmisin.. kullanici yetkilerinden tekrar bak olmazsa baska cozum bakalim oc surumunde eskide kalmis

    olmadı hocam denedim tekrar kurmayı aynı şey izinlerde öyle
  • 02-09-2019, 15:00:14
    #4
    emailini gonder pm le butun surumlere ait dosyalari gondereyim tekrar dene..
  • 02-09-2019, 16:02:38
    #5
    Kullanıcı gruplarında tüm hepsini seçip 2 yerde de kaydettin mi?

    GroovyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Netgsm kurarken böyle bir hata alıyorum çözümü bilen varmıdır kurulum yapamadım.
    teiekküğrkler
  • 02-09-2019, 16:22:17
    #6
    Modification refresh yap
    Peşinden kullanıcı izinlerinin hepsini tekrar işaretle kaydet kontrol et.
    Eğer olmadıysa log temizleme yap. Tekrar girmeye çalış. Tekrar log sayfasına git. Görüntülediğin hatayı burada paylaş kontrol edelim
  • 03-09-2019, 10:29:51
    #7
    osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı gruplarında tüm hepsini seçip 2 yerde de kaydettin mi?
    Evet hocam tüm izinler ayarlı



    emrezsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modification refresh yap
    Peşinden kullanıcı izinlerinin hepsini tekrar işaretle kaydet kontrol et.
    Eğer olmadıysa log temizleme yap. Tekrar girmeye çalış. Tekrar log sayfasına git. Görüntülediğin hatayı burada paylaş kontrol edelim

    tüm izinlerim olmasına rağmen bunu yapıyor çok komik ya
  • 17-09-2019, 15:28:24
    #8
    Merhabalar özel den yazın yardımcı olayım size.