Kullanıcı gruplarında tüm hepsini seçip 2 yerde de kaydettin mi?

GroovyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Netgsm kurarken böyle bir hata alıyorum çözümü bilen varmıdır kurulum yapamadım.
teiekküğrkler